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ALTHEA85 rue andre dessaux 45400 FLEURY-LES-AUBRAIS02 38 42 17 86accueil@mazda-orleans.comVente : Fermé (ouvre à 14:00).Après-vente : Fermé (ouvre à 14:00).
Pleasant welcome, but cannot find an ABS warning light problem on a Mazda car even being a Mazda garage, unlike the Mazda garage in Angers which managed to find the problem directly. Too bad maybe a lack of experience. In addition, the deadlines are very long to obtain an appointment.
24/09/2020
Aurélien Dufour
5
Very welcome seller who was present for the brand for a month and more professional retraining. He very well adviser and was very attentive, he defended its product. I recommend this brand and this concession.
24/01/2020
LE BERRE Laurie
4
Very professional ...
Explains the repairs made
09/06/2020
xavier tinseau
1
Owners of a Mazda 6 I went for the first time in this concession for the annual maintenance of my car, the home is nice I tell the head of the workshop that we must control the wear of the distribution chain because my former dealer told me that the rate was starting to be important.
When I come to collect my vehicle the head of workshop begins by indicating to me that he could not check the wear of the chain (he had apparently to contact Mazda and to keep me informed later, 1 month later I never had news)
Knowing that the replacement of the chain will be expected I ask for a quote to get an idea of the expense to provide and if partial support is possible by Mazda France (used chain only 160 000 km).
And it becomes big no matter what,
The foreman tells me that it is impossible to make an estimate because the protocol that Mazda imposes on them for this work is supposedly very complex and strict and that suddenly he can not estimate the costs to be performed, even when I ask him at least a tariff range he still can not.
By cons it can finally tell me that the rate of wear is very important and that work must be done very quickly (rate he told me shortly before not being able to control).
By insisting on having a price order he ended up looking in his client files to tell me about a replacement made on a car of another brand with additional work on braking and other things and that compared to that it should be at least 4000 €.
I have never seen such a degree of incompetence in a foreman or he does not know the vehicles of his brand, or he does not want to follow an extra car.
In any case I must look for a new dealership for the follow up of my vehicle because it is not ready to see me again, even for the vehicle that I want to buy next year.
26/11/2019
Quentin Trax
5
Impossible to leave this concession without cracking for a Japanese girl. The prices are unbeatable and the vehicles of high quality. Advice and follow-up are also appointments.
Vous serez en charge de la commercialisation des véhicules neuf de la marque MAZDA ainsi que les occasions présente sur site et les véhicule d’occasion que vous serez amenez à reprendre auprès d’une clientèle professionnel et particulière.
Dans ce cadre, vous este garant de la qualité de développement de votre portefeuille client grâce à vos actions de prospection et de fidélisations.
Afin de proposer une offre complète à nos clients vous est également responsable de la vente de produit périphérique : financement, gavage, accessoire, extension de garantie, contrat de maintenances….
Vous serez également garant du traitement des lead constructeur dans les temps imparti.
Vous vous positionnez en véritable apporteur de solution clés en main auprès de vos prospects dans leur projet d’acquisition d’un véhicule avec une ligne directrice qui est la proactivité, l’anticipation du besoins et la satisfaction client.
Notre but n’est pas de vendre la première voiture à nos client mais d’aller chercher la 2ème, la 3ème, la 6ème voitures… et qu’il devienne ambassadeur auprès de leur proche et par conséquence apporteur d’affaires.
Vous serez également sollicité dans l’agencement de votre surface de vente, par la mise en avant des véhicule MAZDA, leur entretien et leur mise en valeur. Nous attendons de vous une véritable présence sur les réseaux sociaux par une mise en avant de votre activité de vos produits des temps forts de la concession.
Profil recherché :
Type de contratCDI
Rémunération2500
Date de début de contrat
Immédiatement
Votre profil :
De formation commerciale vous avez une première expérience en vente automobile par un stage de fin d’étude, une alternance ou une expérience d’un à deux ans.
Vous est motivé, rigoureux, organisé, vous aimez le sens du challenge, la satisfaction client, le relationnel, et le goût de dépasser vos objectifs.
Rejoignez notre équipe dans une entreprise à taille familiale.
Mazda ORLEANS Recherche Conseiller commercial ( H/F)
Temps plein en CDI
Vente Automobiles
Conseiller commerciale (H/F)
Salaire selon profil
La société HERA AUTOS est implantée depuis 2015 avec la commercialisation de la marque MAZDA.
L’entreprise est une petite structure familiale où nous somme 8 personnes, ce qui implique de l’autonomie et de la communication entre les membre de l’équipe.
Nous travaillons tous ensemble pour le bien et la satisfaction de nos clients dans un objectif de fidélisation.
Localisation
ALTHEA
85 rue andre dessaux
45400 fleury-les-aubrais